Office Manager - Stockholm

Vi söker en person med erfarenhet från kontorsadministration och som gärna tidigare jobbat som kontorsansvarig. Du kommer att jobba på ett mindre bolag som har kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är heltid och ska tillsättas snarast. Jobbet innefattar att ansvara för inköp till kontoret, kontakt med leverantörer av servicetjänster, kontrollera att hemsida/digitala kanaler fungerar, posthantering, arkivering, att hålla ordning och reda i lokalerna, ta emot gäster, planering och arrangerande av möten, etc. Du har god kunskap inom Office-paketet, en god kommunikativ förmåga och flytande i engelska.

För att snabbt kunna komma in i arbetet bör du ha minst 3 års erfarenhet från en liknande roll. Vidare tror vi att du för att trivas i rollen bör tycka att det är spännande att jobba med varierande arbetsuppgifter och gillar att ha ett eget ansvarsområde. Du är även prestigelös och villig att hugga i där det behövs.

För mer information om tjänsten kontakta Ann Rihani, 072-373 42 21, ari@bondi.se, samt vi vill ha ditt CV snarast via följande länk Application

Top